Monday, November 03, 2008

Efectiv un zambet

O vreme nu o sa mai scriu
Am un sentiment care nu se poate scrie
Si cei care scriu despre el, nu ca o fac gresit
Dar acest sentiment nu poate fi descris
Sau poate nu stiu eu inca sa-l descriu
Dar despre asta cu alta ocazie.
Ciudat e ca nu l-am simtit asa pana acum
Totusi e seara, ce pot sa mai spun

Ce scriu aici sunt lucruri care vreau sa se intample
Iar cand un anumit lucru se intampla
Nu mai pot scrie si alte lucruri
Ah, am folosit lucrurile de prea multe ori
Cu alte cuvinte exista un sentiment ce
Le invinge pe toate celelalte
Indiferent ca sunt bune ca sunt rele

Am ramas cu un vers frumos in minte
Si cu el o sa inchei
Dar inainte
Vreau sa spun ca sunt cu gandul in alta parte
Si nici nu mai am idei acum
Oricum

"And I dreamed your dream for you and your dream is real."

1 comment: