Monday, July 27, 2009

El, el, una si TU!

Au avut dreptate cei la care nu ma asteptam sa aiba
Au avut noroc cei care nu ma asteptam sa aiba
Au avut sperante cei ce nu meritau sa aiba
Au avut ghinion cei ce nu meritau sa aiba

Traieste-ti clipa puisor
Traieste-ti visul, visul de-o zi
Caci vedem noi la sfarsit
Acum nu conteaza nimic
Te bucuri degeaba
Iti zic

Ma uit la unii cum stau si pierd vremea
Cum stau si nu fac nimic
Dar nimic nimic
Ma uit la unii cum le este frica
Cum naiba sa faca ceva?
Dar ceva ceva

Nu pot sa-mi explic
Si nici nu vreau
Sa-mi bat eu mintea
Pentru cei ce stau

Puiule? Ai cura cam mare
Sa nu-ti intre ceva in ea
Poate a mea

"Si ce ti-au zis?"
"Nimic in comparatie cu
Ce o sa-ti zic tie,
Daca nu faci ciocu mic"

Dar nu am zis asa,
Am tacut
Mai bine sa taci
Caci tu taci si ei inghit
Cuvintele pe care tot ei
Le-au rostit

Te astept pe tine sa
Te-ntorci
Caci vreau sa-ti spun ceva
Pana atunci
O sa-ti scriu altceva


No comments:

Post a Comment