Thursday, July 16, 2009

Revenind la octombrie, la "hai"

Si eu ce sa mai inteleg?
Cum vii si pleci?
Cum incerci sa ma-neci?

Cate semne de-ntrebare
Apropo
Am si eu o intrebare
Adresata tie direct:
Da' tu cum vrei sa ma-nec?

Vreau si-ncerc sa-mi aduc aminte
Putin de octombrie
Putin de un frappe
Putin de o banca
Putin de o privire
O privire sa-ti fur
Nu un creion de contur

Ce sa mai zic?
Ce sa mai fac?
Cat sa mai pot?

Cum spunea un mare poet
"Singura mea satisfactie reala sunt dezamagirile mele
asta inseamna ca am avut iluzii foarte mari."
Asta sunt eu
Asa visez eu
E un lucru rau?
Cumva sper prea mult?
Si astfel nu-mi iese mai nimic?

Vreau sa cred in dragoste
Si cred in ea
Dar mai ales sa stii
Vreau sa cred in tine
Pentru a ma lumina pe mine
Sa existe un noi
Un numar de doi
Plecati si uitati
Neinconjurati
Iar sub un sarut
Eu sa stau mut!

"Cine are capacitatea de a se indragosti, poate avea mereu incredere in
iubire si in valoarea omului de care s-a indragostit!"


No comments:

Post a Comment