Wednesday, October 15, 2008

Buna dimineata!

Abia ma trezesc si ma trezesc singur
Gandindu-ma numai si numai la tine
Stau si iar stau asteptand singur
Ca tu sa vii cat mai aproape de mine

Parca imi uit ideile
Vreau sa fie o salcie
Ce sa atinga oglinda apei
Oglinda apei unui lac
Sa fiu si eu acolo un brotac
Uitandu-ma la tine
Admirandu-te cum se cuvine

Vreau sa ma trezesc aruncat in bratele tale
Sub un cearsaf de matase aurie
Sa te trezesti cu mine in gandurile tale
Sub un cer senin intr-o nebunie

Parca se contureaza
Incet incet
In inima mea
Ce ar putea sa fie
Nu doar o poezie
O clipa de fantasm
Ca intr-un basm

Sa ma trezesc plangand de fericire
Sa am in suflet doar iubire!

2 comments:

  1. ca-ntr-un final s-ajungi sa zici: "a fost o data o fata..."

    ReplyDelete
  2. si totusi as vrea sa nu pot spune asta... si totusi as vrea sa ma las dus de val.... si totusi m-am gandit ca aceasta poezie sa fie pentru tine

    ReplyDelete