Saturday, October 25, 2008

Gand si explicatie


I

Noaptea e o altfel de gandire
Un altfel de sentiment
De obicei dimineata cand te trezesti
Nu mai ai aceleasi idei
Nu mai e acelasi sentiment
Nu mai e aceeasi gandire

Dar acum ce se intampla
De simt acelasi lucru
Oare e bine?
Sa merg mai departe cu el?

Mie-mi place ce-i drept
E aceeasi senzatie ca ploaia
Ploaia care a fost aseara
In care am iesit putin
Ca sa ma spal de ganduri rele
Si bine am facut ca am reusit

Am doar ganduri frumoase

II

Sa existe un asentiment
Sa nu fie latent

O strada pavata pe care merg
O lumina stravezie ce o inunda
Eu nu sunt un ice-berg
Si nu am nicio funda

Nisipul si praful de pe strada
Sunt ca ceata ce nu o las
Nu o las sa se aseze pe strada
Curat praful
Curat nisipul
Tai ceata
Fac ordine

Am un drum de facut
Si-l incep cu primul pas
Pentru a crea un alt drum
Pe care-l voi incepe tot cu primul pas

Fiecare pas e primul
Primul e cel mai usor de facut
E cel mai usor de trecut
Hai ca incerc

Incerc cu fiecare pas
Sa capat mai mult suspans
Fac atatea drumuri
Si nici tu nu tremuri

Sper ca la celalalt capat
Sa te afli tu
Sa faci si tu un pas ca drumul
Sa fie un mic caju

Sper ca un pas sa nu reprezinte
O jumatate
Tu sa faci un pas
Si jumatate de drum
Eu sa fac un pas
Si jumatate din noul drum
Caci ne vom apropia
Din ce in ce mai mult
Dar nu vom ajunge
De fapt niciodata
Unul la altul

Doar cate un mic pas
Un prim pas
Pentru ca ultimul pas
Sa-l facem in alcelasi timp
Si sa ne atingem

Iar pe campia pe care suntem
Sa inaintam impreuna
Sub acelasi pas
Catre mare
Sa intram in ea
Dar mai intai
Sa trecem pe langa o fantana
O fantana a noastra
Apoi sa plecam spre ocean
Caci acolo, indata ce am intrat in el
Nu vor mai exista pasi

2 comments:

  1. frumos e dimineata sa te trezesti cu ganduri frumoase!
    intrebarea este,stii sa innoti?

    ReplyDelete