Monday, October 20, 2008

Poate da si cine mai stie ca nu?


Stiu din mintea mea
Ce se va intampla
Si cat ma voi distra
Si cat ma voi alimenta

Sa ma refulez intr-un gand
Sa te fac sa spui vai ce plang
Sa spui ce greu e sa fi infrant
Sa spui ce prost gand

Cand te doare
Cand regreti
Cand simti ca innebunesti
Cand tampesti
Cand revii
Cand resimti
Ce trebuia sa simti
De la inceput
Pana la sfarsit
E prea tarziu
Sau poate nu
Sau poate da
Cine mai stie
Ce e bine
Ce e rau
Cine mai stie
Ce e alb
Ce e negru

Cum pot sa fiu nemuritor
Sa fiu eu pasarea aceea
Care se naste renascandu-se
Redevenind ce a fost
Iar tu sa nu poti
Si sa vii sub aripa mea
Sa incerci sa gusti din cenusa mea
Si sa te ineci
Sa nu poti gusta
Pentru ca eu nasc si renasc
Din ceea ce sunt
Devin ceea ce sunt iar
Devin ce vreau eu sa devin
Traiesc ce vreau sa traiesc
Sunt nemuritor
Sunt ganditor
Sunt visator

Incerc sa fiu bland
Sa simt cand zbor
Sa ma arunc in gol
Sa pot pica si sa mor
Si sa fiu un alt fel de om
Un om ce doar in gand te mai suporta
Si poate nici macar atat
Un om ce tampeste
Un om ce innebuneste
Asa cum vrea el
Nu cum ii spune sufletul
Sufletul il controlez
Il dau frau liber atunci cand stiu
Atunci cand stiu ca e mai bine
Sa fie si sa mearga la tine

Sa nu pot sa ispitesc
Sa pot sa te framantesc
Sa te fac sa tremuri
De emotii
De deceptii
De ce vrei si ce nu vrei
De regrete
Poate
Pot face si asta
Pot face ce nu pot face
Si pot sa fac si ce pot sa fac
Dar fac ce vreau sa fac

Ma cunosti? Poate gresesti
Si gresesti amarnic
Gresesti asa cum nu ai gresit pana acum
Gresesti intr-un amurg de mult uitat
Intr-un vis de mult sters din mintea mea
Intr-un inserat sub un acoperis ars
Intr-o viata de mult prea pretentioasa
Cu mintea ta, te depaseste
Te ispiteste totusi
Te face sa te simti cum vreau eu sa te simti
Un nimic ceea ce esti de fapt
Un peisaj pictat
Si de mult ars pentru ca
Pentru ca era o vara prea calda
O vara in care soarele se pare ca tampeste
Tampesti cum cred eu ca o faci
Si eventual isbavesti intr-o minciuna
Pe care o adori
Si de care parca iti place
Dar te iseli
Te inseli amarnic
Eu am fost darnic
Eu am fost ce am fost si nu mai voi putea fi
Am fost ce am vrut eu sa fiu pentru ca ai vrut tu sa fiu

Si nu ma mai intereseaza
Sau poate da
Sau poate nu
Cine stie

Incearca numai sa vedem
Sa vedem cum credem
Incercam sa pricepem
Incercam sa iubim
Tu incerci si incerci gresit
Tu nu stii ce am simtit
Habar nu ai
Si nici nu vei stii

Un plic
Sub care
Sta la soara
Un mic

2 comments:

  1. refugiile mele sunt constranse intr-un spatiu mic in aparenta dar mare in esenta in creierul meu, numit imaginatie

    ReplyDelete