Sunday, October 26, 2008

Alter ego


Nu mai stiu
Nici ce sa scriu
Nu mai vreau sa stiu nimic
Vreau sa fiu un gol-plic
Sa-mi pun sufletul pur in el
Si adresa ta pe el

Sa ma-nbat sub cuvintele tale
Sa adorm sub privirile tale
Sa fiu vegheat in somn
Sa pot si eu s-adorm

Nu mai vreau himere
Cum nu mai vreau efemere
Vreau un parfum
Vesnic nocturn

Sa ma uit la mainile mele
Sa simt cum sangele trece prin vene
Sa fiu pierdut sub gene
Sa adorm pe scene

Am incercat sa inventez un personaj
Sa-l inteleg mai bine
Sa scriu prin mintea lui
Prin ochii lui
Si am descoperit cu stupoare
Si nu e de mirare
Ca el sunt eu
Un vesnic eu
Am descoperit o alta parte din mine
Un noptatic pierdut diurn sau invers
Sau poate undeva exact cand rasare
Perenul soare
Sau poate undeva exact cand apune
Eternul soare

Sper sa fiu eu acela
Stii tu care

No comments:

Post a Comment