Sunday, October 12, 2008

Poate

Stau un pic si ma gandesc
Ce e bine pentru mine
E bine si pentru tine
Hai sa ne indragostim
Hai sa zburam oriunde
Nu are nicio importanta
Pe un nor sau in univers
Chiar nu mai conteaza
Hai sa zburam

Hai cu mine sa bem un frappe
Dar hai sa-l bem
Pe o banca in parc
Unde doresti tu
Unde vrei tu
Si ma du
Intr-un loc magic
Si da-mi un sarut
Sa ma lasi mut
Sa nu mai zic nimic
Sa fiu ispitit
Si sa nu mai vreau sa fiu trezit

Sa adulmec un fum
Sa ma ratacesc prin el
Intr-un timp in care nu ma asteptam
Sunt incercuit de ingeri
Ce imi spun sa infiripez
O dragoste ce poate ca nu ar fi uitata
O dragoste care sa fie treptata
Nu asa dintr-o data

Sa fiu legat de tine
Sa stiu ca e bine
Sa ma lasi sa ma pierd in privirea ta
Sa ma lasi sa ma ratacesc in sufletul tau
Sa ma pastrezi in inima ta
Si sa ai grija de mine
Si sa ai grija de sufletul meu

Sa-ti spun cuvinte dulci
Soptite la ureche
Sa te faca sa zambesti
Sa te faca sa traiesti

Sa ne zambeasca soarele
Sa ne protejeze luna
Sa stam intr-o seara
Sub un copac
Si sa nu ne mai intereseze nimic
Si sa nu ne afecteze nimic
Sa stam si sa uitam
Sa stam si sa ne gandim
Unul la altul
Sa nu uitam
Ca am plecat de la un sarut
Si am crescut
Sa nu uitam
Ca am plecat de la un frappe
Uitat in cele din urma
Pe o banca in parc
O banca a noastra
Sa lasam acolo pe acea banca
Emotiile si amintirile frumoase
Si sa mai trecem din cand in cand
Sa mai incarcam banca cu emotii
S-o facem sa devina nemuritoare
Sa nu piara in uitare

Ma gandesc la asta
Ma gandesc la toate
Poate, poate...

1 comment: