Tuesday, October 28, 2008

Joaca


Ha ha ha, dulce adevar
Esti un fel de mar
Te-neci cu semintele lui
Daca-l sfidezi

Ai poftit?
Nu a fost bine vezi?
Ai jurat!
Ai uitat?
Sau n-ai vrut sa-ti aduci aminte?
Te-ai relaxat?
Dar de ce o astfel de incordare?
Si ce faci acum?
Suferi?
E greu!
E greu nu?
Da?
Serios?
Nu mai e bine ce parea bine nu?
Nu mai stau lucrurile cum credeai nu?
E o stare de pojarnita?
Si regreti?
De ce?
Nu asa ai vrut sa fie?
Opa te-a lovit realitatea?
E greu de suportat nu?
Nu?
Nu?
Nuu??

Iar eu stau in camera mea
Ma uit la o stea
Privesc o arsita
Pe care cu mintea o sting
Si o aprind
Cand vreau eu s-o aprind
O arunc
Ma joc
Ma joc
Ma joooc cu o papusa in mintea mea
Fac ce vreau cu ea
Fac ce ma duce capul
E de neimaginat cate posibilitati am
Ce vreau sa fac
Fac
Un copac
Cu mere
Il las acolo
Si te urmaresc
Cum te duci
Sa mananci din el
Linistit stau
In lumina
Si-n intuneric
Si te pictez
Exact in clipa in care...
Tu nu vei mai stii niciodata
Ce inseamna sa te joci!

No comments:

Post a Comment