Thursday, October 09, 2008

Sa rad un pic

Daca eu vreau sa devina un adevar
O sa devina un adevar
Pentru ca nimeni nu ma opreste
Din iesirea mea in decor
Doar nu o sa ma omor!
Caci sunt iubit de persoana din oglinda
Si nici ea nu ma poate opri
Sunt de neiertat
Sunt de neintrecut
Sunt de netrecut
Sunt ce vreau eu si ce vrea ea
Sunt de nu sunt cand nu sunt, sunt
Iar daca ma repet sunt iar si iar sunt
Ha, ca-mi place de mine
Poate-mi place de tine
Complotand in infinit
O cretinitate finita
Doar tu dai dovada de una infinita
Si mai rau de atat te invarti in jurul ei
Si si mai rau de atat nici nu te poti opri
Am incercat sa te franez
Macar sa nu mai ai o asemenea viteza
Ca dracu o sa cazi de pe faleza
Creand o noua geneza

O mina de creion
Uitata sub balcon
Mai crapa un neuron
Si eu stau si rad!
Ma distreaza prostia ta
Nu o sa fiu niciodata frant
Sa rad

No comments:

Post a Comment